Բուհերի հավատարմագրման երկրորդ շրջափուլում առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձվում տվյալների հավաքագրմանը և տվյալահենք որոշումների կայացմանը։ Նորագույն տեխնոլոգիաների դարաշրջանում տվյալների հավաքագրումը, վերլուծությունը ավտոմատացված է և իրականացվում է հատուկ համակարգերի միջոցով։
Այժմ դիտարկենք՝ ի՞նչ համակարգի և ինչպիսի՞ հարթակների օգնությում բուհերը կարող են իրականացնել տվյալների հավաքագրում, վերլուծություն և շահակիցների հետ հաղորդակցություն։
CRM (customer relations manager) կամ հաճախորդի հետ հարաբերությունների կառավարման համակարգ է, որը օգնում է ամբողջական ինֆորմացիա ունենալ ներկա և ապագա հաճախորդների մասին և արդյունավետ հարաբերություններ վարել նրանց հետ։ CRM համակարգերը ամենուր են․ վաճառքում, ծառայությունների մատուցման ոլորտում, IT ոլորտում, անգամ՝ կրթության ոլորտում։
Ինչու՞ պետք է բուհերը կիրառեն CRM համակարգեր
CRM համակարգերը բուհերին օգնում են մշտական արդյունավետ հաղորդակցություն ունենալ ուսանողների, դասախոսների, աշխատակիցների և այլ շահառուների հետ։ Այլ կերպ ասած, CRM-ը բուհերին հնարավորություն է տալիս ակտիվ պահել շահառուների հետ հաղորդակցությունը` հեշտացնելով ինֆորմացիայի փոխանցումը և ստացումը անկախ գտնվելու վայրից և ժամանակից: Այն նախատեսված է բուհի անձնակազմին օգնելու համար՝ պարզեցնելով, հեշտացնելով և բարելավելով նրանց՝ աշխատանքային հարաբերությունները շահառուների հետ։
Արդյունքում ՝ CRM համակարգի ճիշտ կիրառումը կարող է նպաստել՝
CRM համակարգի օգուտները